top of page

A MIÑA HISTORIA PERSOAL COAS TIC

A miña historia persoal coas TIC na Educación Primaria foi moi discontinua. Cando cheguei a 2º de Primaria o meu tutor era o encargado da aula de informática polo que todos os venres a última hora iamos aos ordenadores e aprendiamos as cousas básicas de Word, búsqueda en Google... Cousas simples pero que nos serviron de moito.

Cando acabamos 2º non volvemos a ter unha clase de informática en toda a primaria, único en 6º que a profesora mandaba facer algún traballo no ordenador, pero levado da casa, non na clase.

No que respecta á Educación Secundaria tiñamos contacto coas TIC no que se refire a pizarras dixitais ou traballos feitos no Power Poin etc... No último curso da ESO tiven introdución ás TIC como materia optativa, pero non me serviu de moito debido a que o profesor non se tomaba a clase demasiado enserio. Tamén tiven informática onde nos introduciron a programas como o GIMP, ou á creación dunha páxina web desnde cero.


Penso que se debería por máis empeño na ensinanza das TIC na EP dado que cando eu estudei non había ningunha materia específica para elas.

Featured Review
Vuelve pronto
Una vez que se publiquen entradas, las verás aquí.
Tag Cloud
No hay etiquetas aún.
bottom of page